Olika skuldror

Träning igår, tror att jag måste uppsöka en docktor misstänker att jag är lite sne i ryggen. När jag ligger på brädan och lyfter stången uppåt så känns skuldorna olika och jag får ofta ont i höger skuldra, och det får jag oavsett om jag tränar eller inte. Om nån expert på skuldror läser detta så kan du väl säga vad det är för fel på ryggen?! så behöver jag inte slösa ut pengar på sjukvård.

Annars så var en lugn kväll, jag märkte av sviter från att ha jobbat i onsdags så jag somnade klockan 10, hur skönt som helst, fick sova till halv 8 oxå så idag är jag ritkigt utvilad :-) ska t.o.m försöka ta mej till bibblan idag igen och plugga lite. Tyvärr så har jag inte alla böcker själv så jag får sitta där och läsa, men jag har beställt de två sista, men de har inte kommit än...

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0