Vill också vara gravid

Nu är Elisia lämnad på förskolan. Måste säga att är jag riktigt avundsjuk på två i personalen - en är nämligen gravida! Två av instruktörerna där jag tränar är gravida! Jag vill också vara gravid NU! Tyvärr vill inte Robban det, måste börja min övertalning så jag får en bebis sen när jag är fördigpluggat och har ett jobb. Då vill jag verkligen ha en bebis till minst!

Annars så kommer dagen att gå åt till att läsa, boken heter Påstår Periera och är skriven av Antonio Tabucchi, har läst 5 kapitel hittills och den verkar riktigt seg. Hoppas verkligen den kommer igång snart.

Men först och främst så måste jag gå in på www.orebro.se och läsa om vilka förkolor som finns här i närheten och sen undersöka hur man bär sej åt för att byta förskolan. Den gammla är hur bra som helst, men ligger i andra änden av stan där vi bodde förut. Visserligen inte så långt, men vi vill helst slippa åka.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0