Tystnaden

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sej. Idag hade jag tänkt att jag och Elisia skulle vara hemma hela eftermiddagen och ha tråkigt. Men istället så ringde mamma och sa att alla mina syskon och syskonbarn var hos dom och skulle äta och undrade om inte vi också ville komma - och det var klart vi ville :-)

Så istället för tråkigt blev det kul! Lite bus med kusiner men framförallt - klappa hund och katt, själv har jag då tröttnat lite på det men Elisia tycker det är hur kul som helst. När hon klappat hunden eller katten så åker axlarna upp och det kommer en stort fniss :-)

Men väl hemma och Elisia nattad så sitter jag och njuter av tystande, disken är diskad, blöjorna inför morgondagen är fixade, det enda jag kan komma på som borde göras är att vika tvätt men det skiter jag i. Eller det finns en sak till, Robban jobbar över ikväll så jag måste fixa matlåda åt honom, sitter verkligen och skjuter på det...det blev tyvärr ingen mat över hos päronen annars så hade han fått därifrån men mina syskon och föräldrar är för glupska.

Missa inte Desperate Housewife ikväll, kanske ska börja med matlådan nu så jag inte missar det...men det är så skönt att bara sitta, vet inte vad jag gjort men fötterna är hur trötta som helst.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0