Sjukt barn...

Elisia är fortfarande sjuk *suck*. Hon kräktes hela helgen och i måndags kväll, sen har hon inte kräkts någonting och både jag och Robban räknade med att hon skulle kunna åka till förskolan idag. Men så igår kväll var det dags igen. Så nu får hon vara hemma resten av veckan. Känns lite mysko bara för hon är hur pigg och glad som helst och har bra aptit. Det är bara min aptit som inte har kommit tebax än.

Hur som helst så har alla dessa sjukdagar, både mina och Elisias gjort att jag ligger efter 'sjukt' mycket i skolan, inte kul...

Var på Willy's och skulle storhandla igår, hade en hel proppfull vagn och när jag kommer till kassan så funkar inga swedbankkort - jag blev sur!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0