Ont i magen!

Usch säger jag bara. Elisias kräksjuka smittade ner både mej och Robban, fast vi fick ut vårat därbak...inte kul. Ont i magen har jag fortfarande också, men det är mycket, mycket bättre än vad det var i måndagskväll och igår. Gick och la mej halv 8 i måndags, hade så jävla ont och var helt slut - det ska mycket till för att jag ska missa 'Familjen annorlunda'.

Igår var det lite bättre men jag orkade inte gå på seminariet som jag skulle ha. Hade iofs varit rätt meningslöst att gå eftersom att jag inte orkat göra förarbetet. Idag är jag ytterligare lite bättre men inte helt bra. Hoppas det blir ytterligare bättre, måste åka och handla mat sen. Det kan ju visserligen Robban göra, men det blir så jävla dyrt när han handlar och det har vi verkligen inte råd med den här månaden. Inte gratis att flytta tyvärr.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0