Nyss tränat

Eller nästan nyss, det är så skönt! Vet att jag säger det ofta men det kan inte sägas för ofta. Det är helt underbart skönt att träna. Kroppen får ta i och manmår så mycket bättre, jag får så mycket mer energi. Tyvärr så krymper väl inte magen så som jag skulle vilja men där har jag bara mej själv att skylla...jag är duktig på att mata magen med ballerina, chips, popcorn m.m. Kanske skulle försöka mej på en godisfri månad? Inklusive fikabröd, eller iallafall kraftigt reduserad det? Eller inte alls...Älskar ju sötsaker!

Läste ut tråkboken igår, och nu är det tänkt att jag ska skriva en text om den till seminaret på måndag. Frågan vi har fått att tänka på när vi skriver är: Vad skulle jag vilja säga till en bekant efter att ha läst boken Påstår Pereira (en sida). Det jag skulle vilja säga är: Läs den inte för den är jättetråkig, och om du nu ska läsa den så köp den inte för den är inte värd pengarna. Det blev en rad, får ta väldigt stor text om det ska fylla en sida.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0