Min födelsedagspresent!

Den här vill jag ha när jag fyller, finns på ONOFF, så kära familj - börja spara! Får jag inte denna blir jag arg! Jag kommer att ha PMS i ett år framåt. Minst.

ELECTROLUX ESF 2420


Helst skulle jag visserligen vilja ha en röd men det hitta jag ingen. Butikspris är iallafall 4 395.- och ingen annan present mottages!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hör att krovstroganoffen inte var så bra för Robbans mage heller. Han skylle dock på att det är för att han inte har fått lösgodis. Kanske ska gå och köpa det? Då kan jag ju ta en massa som jag tycker om!!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag förstår att du vill ha en sån där=)

2009-03-19 @ 11:33:43
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0