Lasagne

Woho! Det lagas mat och jag sitter här, hur skönt är inte det? Är ingen matlagninsfantast så jag är glad om jag slipper. I vanliga fall så lagar vi båda mat och tar samtidigt hand om Elisia eller så lagar en mat och en tar Elisia eller så gör jag allt. Nu gör Robban allt :-)

Har börjar läsa en ny bok, kommer inte ihåg författarens namn men tror det var Schlink, bokens titel är iallafall Högläsaren. Har bara läst en tredjedel men vad seg den är! Känns hur ointresant som helst och så tråkig att läsa, framför allt efter den förra boken av Primo Levi som var hur bra som helst. För tillfället så känns det tungt att veta att jag måste läsa minst en timme ikväll också för att hinna färdigt. Texten om den ska vara klar imorgon klockan 3 och vi har föreläsning på f.m. så det blir till att sitta efter Desperate Housewife.

Just nu går Elisia runt med en väska - ibland är de små otroligt lättroade :-). Tror det är dags att göra ostsås nu, den brukar jag åka på...Jag som inte ens äter lasagnen sen!!!

Tydligen ska det här vara ett riktigt gott recept på lasagne enligt Robban och Elisia
http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14987 vi brukar även ha i en burk med champinjoner och ett paket med bacon.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0