Klanten jag...

Ibland kan jag bli riktigt trött på mej själv, kan vara så otroligt klantig. Snälla säg att det finns fler än jag? För en liten stund sen så skulle jag resa mej upp. På soffbordet så stod det ett glas med cola, efter att jag hade rest mej så stod det inte längre, tyvärr...Det hade runnit ut lite överallt. Vårat soffbord har självklart en glasskiva och lådor på sidorna, så det räckte tyvärr inte med att bara torka av bordet....Först plocka av bordet, sen torka av, dra ut lådorna (som fortfarande är nästan tomma efter flytten tack och lov), torka i lådorna, torka på golvet, lyfta bort glasskivan, torka glasskivan och bordet under glasskivan. Vad lätt det hade varit med ett helt vanligt enkelt bord.

Sen satt jag och titta på HM:s hemsida, förut tittade jag bara i katalogen. Nu hittade jag ju självklart ett velourset! Köpte ett lila set från förra säsongen men de byxorna har gått sönder (jag skalaga dem nångång) å så har jag verkligen velat ha ett till, känner mej lite lyxig när jag mina velourkläder :-) men jag känner att jag har edan beställt för så mycket att jag har inte råd med ett set till! Hmm, kan ju vänta nån månad? Jeansen jag beställde skulle inte komma förrän i maj så det kommer ju gå på samma frakt ändå...Så får det nog bli. Men det var ju lite klantigt att missa det från första början.

Ikväll måste Elisabeth Höglund åka ur Let's Dance, personligen har jag haft svårt för henne från första början men nu måste hon ju åka ut. De andra dansar ju så otroligt mycket bättre!

Ha det bäst! Själv ska jag läsa min tråkbok under Let's Dance pausen, måste ju få veta vem som åker ut.

Kommentarer
Postat av: Madde

Velour-white trash om man inte är barn.

2009-03-14 @ 16:03:17
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0