Hellu.... :)

Morgon igen, eller det har det varit ett tag, men det är första gången jag sitter här idag :-)

Igår blev det iallafall en tidig kväll, efter Let's Dance så var det poff i säng var hur trött som helst. Tror jag fick sova en hel timme i min säng sen vaknade Elisia och skulle absolut inte somna om själv så det var bara att lägga sej hos henne sen sov vi till 8:20 å det var ritkigt skönt!

Igår iallafall, Let's Dance! Rätt dansare vann. Visst var Laila jätteduktigt men jag tycker att hon har det lite förspänt för sej. Hon har nämligen dansat en massa tidigare (det har jag visserligen bara hört lite här och där). Magnus däremot, en gubbe som iallafall jag trodde knappt kunde sätta den ena foten framför den andra i takt. Så fel man kan ha. Han kunde verkligen dansa, men den kroppen!! Tycker väl inte att deras shownummer var det bästa, där var fasktiskt Laila och Tobias bättre, men Magnus har varit en av mina favoriter hela tiden så jag höll på honom. Sen tycker jag att Annika är ritkigt duktig och förtjänade att vinna.

Sitter och tittar på "Grillad" nu, måste nog vara ett av de sämsta humorprogrammet jag sett. Hittills har jag inte skrattar en enda gång.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0