Ett tråkigt inlägg

En felfri eftermiddag! Hämtade en jätteglad Elisia från förskolan. Väl hemma så var hon fortfarande jätteglad och busig, så busig att hon skulle ha min stora tröja på sej. Stor på mej och ännu större på PruttenPluttan.



Stor tröja...



och en glad tjej. Hon har även ätit som en liten häst idag. På förskolan hade hon ätit mellis en liten stund innan jag hämtade henne. Hemma så åt hon ännu en mellis, fast den fick hon för att vi skulle träna och idag så blev det så att vi tränade samtidigt just på hennes middagstid.

Bodystep var det idag, första gången på ett tag. Riktigt skönt. Det är inget fel på kombistep men bodystep är bättre. Gillar verkligen konditionsträningen. Hopp och skutt upp och ner och upp och över på brädan, svettig och flåsig blir man också.

Hmm, känner att jag just nu inte har så mycket vettigt att säga. Elisia åt som en häst när vi kom hem sen också. Både middag och kvällsgröt.

Nej, nu får det vara slut på detta tråkiga inlägg...Nu ska jag gå och läsa den nya boken, kommer inte ihåg vad den hette men det kommer en text om den också.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0