Det blir en tidig kväll...eller inte

Jadu, igår skulle Robban till relaxen på gustavsvik, han skulle inte ut sen utan det skulle bli en tidig kväll. Nu blir det ju aldrig riktigt så som han säger - resultatet ser nu här:



BAKIS!! Om det inte vore för att Elisia låg och sov middag så hade jag satt på schlagermusik på HÖG volym *hehe* då skulle nog hans huvudvärk bli värre *haha*. Men annars så har jag varit jättesnäll, så snäll att jag och Elisia gick ut på förmiddagen så att det skulle bli lugnt och tyst. Min plan var att vi skulle gå till lekparken och leka, vilket vi också gjorde, men det uppskattades inte så mycket. Kanske lite liten för det än? Lite gunga blev det iallafall.



Tyvärr så fick hon solen i ögonen annars så hade nog det varit roligare. För när solen gömde sej bakom molnen så kom det lite skratt när jag gjorde fart :-). Men det blev en långpromenad istället, vilket iofs var bra för mej för det blev ingen träning. Tränar annars på lördagförmiddagar men Elisia hostar så så jag vill inte lämna henne i barnpassningen och Robban låg som sagt och sov.

Den stora nackdelen är dock att klockan 7 imorse så hostade jag och då vaknade självklart Elisia, känner i mitt huvud att jag hade behövt sova lite till.

Fia: Jo kylen och frysen är nog bäst, tänkte faktiskt inte på dem....Men jag har iallafall skrivi tom vettigare uppfinningar än Madde, fjärrkontrollen? den överlever man faktiskt utan. Det skulle nog vara bra t.o.m. för då skulle man behöva röra på sej för att byta kanal, dvs man får lite motion!! Nyttigt!

Nu är det dags att fortsätta beta av helgens to dolist. Jag har skrivt en klädlista till Elisia och skrivit dagisschema, men det är allt....

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hon ser ju skitsur ut=)

2009-03-22 @ 20:57:14
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0