Boken klar!!

Nu är boken utläst, har tyvärr inte hunnit skriva om den än, det får jag göra ikväll. Lite konstig var den men mycket bättre än den förra.

Madde: En rörig kommentar du skrivit. Men i motsats till dej så är det inte mina saker som hamnar överallt. Det är allas saker. Elisias hmnar däremot numera oftast i hennes rum så hon är oskyldig, eller nästan, hon bär ju runt på en massa annat istället.

sassa: Det är jättegott!

Ha det bäst! Själv ska jag slänga en massa sopor och hämta Elisia.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo det var en rörig kommentar, men du ville ju ha svar på ett rörigt problem=) Nä du får helt enkelt se till att din hane plockar undan efter sig. Sen kom jag på en till sak, skaffa större boende. Vi bor två stycken på 180 kvadrat och det känns rätt så lagom=)

2009-03-18 @ 10:06:55
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0