20090316

Elisia sover som en stock. Är riktigt avundsjuk. Lite klantigt av mej att gå upp redan halv åtta när hon ändå är hemma och är sjuk. I vanliga fall så måste jag gå upp halv åtta för att hinna få iväg henne till förskolan, en det behövdes ju som sagt inte idag. Att jag kunde sova till åtta kom jag på när jag redan hade gått upp. Så nu sitter jag här, nästan helt iordninggjord. Ska byta kläder (eller så kanske jag ska åka i mina velourkläder och vara en vit-trasare?) och dra en borste genom håret och vet inte riktigt vad jag ska göra.

Det jobbiga med att inte riktigt veta vad jag ska göra är att jag då börjar surfa efter barnkläder. Lindex har kommit med en hel del nytt och jag vill ha massor!!! Men men, nu har jag redan beställt massor från HM, både till Elisia och mej så ekonomin tillåter inget från Lindex tyvärr. Men jag vill! På www.villervalla.se  finns det också en massa fint! Men därifrån ska jag betälla när jag får barnbidrag i april för då ska Anton få födelsedagspresent och Elisia ska få matchande kläder + lite till. Inte lätt att ha mindre pengar att leva på alla gånger.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0