Håriga rövar

Jag har märkt att på mitt jobb finns det många karlar med håriga rövar, och vad värre är - de visar dem!! Igår så rasade det två pallar, jag var med och plockade upp båda två (tyvärr så var en min...) och när man plockar upp saker från golvet så böjer man sej ner och skrämmande många visade då upp en hårig röv!! Jag skiter i om folk har häng på byxorna men kan man då inte ha ett par kalsonger som täcker stjärtskåran?? Jag vill nämligen inte se den!

Jag har för övrigt sjuk ont i fötterna efter gårdagens arbete...Jobbade över i två timmar, men vad gör man inte när man är kåt på pengar?

Nu är det dags att klä på min underbara dotter lite kläder. Hon har blivit väldigt bestämd med vad hon ska ha på sej och hon såg inte alltför glad ut när hon såg kläderna jag valt. Ska bli intresant att se hur det går.

Sen bär det av till förskolan med en liten avstickare till polisen dessför innan.

//Stina

Kommentarer
Postat av: fia

vad gör du hos polisen?

har hört att du fått jobb till hösten, grattis.

2009-06-16 @ 20:19:05
Postat av: Madde

Ville hon ha tröjan med svampar på??

2009-06-18 @ 09:45:05
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0