All skit på en gång

Nu var ju inte allt guld och gröna skogar på Grekland men igår var jag så trött när jag skrev så då glömdes det bort. Till att börja med så kan jag verkligen rekommendera ön, Samos, men inte hotellet, Kallista. Sängarna var stenhårda och kudden tunn och platt. Efter ett par nätter hade jag riktigt ont i ryggen och det var helt gudomligt att inatt få sova i en mjuk säng med riktiga kuddar.

Sen låg hotellet sjuk nära en kyrka som plingade hela tiden. Jag tycker att det är helt okej att den plingar vid hel- och halvtimme, även om jag personligen tycker det är lite väl tidigt att börja vid 7 varje morgon, sista gången för kvällen var 21.00 och jag tycker att den kunde ha börjat vid 9 på morgonen igen. Men det kunde jag som sagt leva med.

Däremot på söndagen så drog den igång och spelade en sjukt lång melodi 7.45. Jag gissar på att det var för att väcka alla till gudstjänsten. Klockan 8 plingade den för att klockan var 8. 8.45 drog den samma melodi igen + ytterligare en i en ännu högre volym, gissar på att det var för att säga till om att det var dags att gå hemifrån. Klockan 9 körde den igång med den långa varianten av melodin igen och hur högt som helst - gudstjänsten började.

Nu trodde jag att det skulle vara slut, men nej. Delar av gudstjänsten gick ut via högtalare. Jag trodde jag skulle dö. Alla får ha vilken religion de vill det bryr jag mej inte om. Men folk kan väl för fan ta sej ta sej till kyrkan utan att bli påminda hela tiden!! Vill man gå på gudstjänst så är det väl bara att ställa klockan.

Sen har jag tydligen sjukt mycket humörsvängningar som jag absolut inte kan kontollera, allt är även mitt fel. Enligt Robban. Så med andra ord om han skulle trilla å slå sej, krocka med bilen, skriva fel m.m. så är det mitt fel. Allt detta enbart för att han inte kan slita sej från sitt jävla tv-spel i tio min så kan jag få lite datatid. För att jag ska få datatid och för att han överhuvudtaget ska reagera så krävs det att jag blir sur annars så sitter han som en jävla hösäck framför ett tv-spel som det dessutom är jag som köpt!! Den absolut sämsta julklappen jag någonsin köpt.

All skit på en gång.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0