Tandläkarbesök :-)

Jobbveckan slut - äntligen!! Nu är det bara fyra veckor kvar, får verkligen bita ihop!! Och hoppas på att jag kan sluta tidigare, tro mej frågar nån efter nån frivillig som vill sluta tidigare så ställer jag mer än gärna upp. Idag fick jag iallafall sluta tidigare!

För jag skulle till tandläkaren, vilket jag tycker är kul. Det tråkiga idag var bara att det var över på typ fem minuter - hos tandläkarn är ju det enda stället man verkligen kan ta det lugnt eftersom att man inte kommer nån annanstans! Jag var iallafall där för att göra rent runt en visdomstand som växer, det hade visst blivit lite inflammerad runt om den (kan ju förklara varför jag har haft ont i typ två veckor). Väl där fick jag även reda på att varje år får vi som är under 30år 300.- av försäkringskassan att gå till tandläkaren för! Det hade jag ingen aning om. Så nu hade jag 600.- innestånde så min nästa vanliga undersökning blir med andra ord gratis :-) Är man över 30år får man bara 150.- varje år. Ett tips är att du ringer till tandläkaren och kollar hur mycket du har, efter en viss tid brinner de tydligen inne.

Om någon har tips på hur man får små barn att somna är de välkomna att framföra dem! Idag tog det nästan 2 timmar...Så nu sitter jag och dricker dooleys för att trösta mej själv. Jag tycker det är skitjobbigt när det tar så lång tid.

Har även varit en snabbis på stan med PruttenPluttan. Som vanligt handlades det mer till henne än till mej. Jag fick nöja mej med lite krämer medans hon fick kläder :-) bild kommer kanske nångång. Nu ska jag iallafall duscha för nu blev det ledigt där.

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tror fortfarande på en tuss med sprit i. Mer alkohol åt folket=)och jag har semester nu=)

2009-07-25 @ 10:35:08
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0