IKEA-shopping

För på IKEA förra veckan och fick med mej lite saker hem (tyvärr ville de ha betalt för det också) plus att Robban varit där två dagar denna vecka, han måste ha riktigt tråkigt....

Tänkte iallafall bjuda på lite bilder, orkar inte skriva nåt intelligent idag...blir helt sjukt trött när jag jobbar, usch!


Bord, stolar och en pall fick vi med oss första gången, skulle vilja måla väggarna i samma färger men då säger Robban att det blir för mörkt. Jag är helt övertygad om att han har fel. Tre rosa väggar och en röd tror jag skulle bli skitsnyggt!


Krokar att sätta upp på väggen så vi kan hänga upp använda men inte smutsiga kläder och andra saker. Väntar bara på att de ska komma upp på väggen. Skulle visserligen kunna göra det själv men jag har ingen borrmaskin.


Ett nytt påslakan med matchande örngott - som inte syns på bilden då Elisia lagt alla tre kuddar på varandra med de enfärgade överst. Hon tycker om kuddar :-)


Så här ser det ut när det är bäddat, det inköpa örngottet syns inte så bra här heller, eller typ inte alls. Örngotten som sitter på de mindre kuddarna har jag sytt helt själv :-) tyget låg dock bra länge innan jag hade tid, lust och energi till det samtidigt. Inte lätt att få allt att klaffa.


Mina två älsklingar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0