Första dagen

Första dagen på jobbet efter ledigeten, kul? Nej! Det är så otoligt enformigt, tungt och segt! Längtar verkligen tills jag är färdigutbildad och har ett "riktigt" jobb. Jag förstår inte hur de som arbetar där år ut och år in orkar, en del har jobbat där hela sitt yrkesliv och ska snart gå i pension. Jag skulle bli tokig.

Dagen hemma för Robban och Elisia har iallafall gått bra, men jag är riktigt avundsjuk - jag vill också vara hemma! Leka, busa och städa m.m.

Madde: Varför skulle hon inte våga det?

Hmm, nu är det nog dags för mej att stänga av. Hur intresant blev detta inlägg? Är sjukt trött, ont i både fötter och huvud...

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Ifall det inte skulle gå bra

2009-07-15 @ 10:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0