Fattig igen *suck*

Idag har man då blivit ett antal tusenlappar fattigare - jag hatar att betala räkningar. Jag hade ju tänkt att få pengar över till våran helg i Danmark om ett par veckor men så lyxigt verkar det inte bli *suck*. Hade hoppats på att kunna köpa diskmaskinen den här månaden med, men det går icke, den får vänta en månad till. Jag som gjorde värsta "bara måste ha" lista på jobbet, blir inget med det denna månad. Pengarna från sambons kära chef verkar strula också men det är ju inget ovanligt. En del ska helt enkelt inte ha eget företag och den snubben tilhör den kategorin.

Det har varit en väldigt händelselös dag hittills, gick upp och jobbade och det är typ inte kul alls. Dock så var det en höglyftare på kvällsskiftet som roade sej med att tappa en pall med fanta i 13-gången så där var det blöt. Men det var väl typ det enda roliga som hände på hela dagen och nu har jag ont i fötterna. Cyklade hem i regn gjorde jag också. Syrran brukar avsluta sina inlägg med Pilutta och just nu känner jag mej som en liten Pilutta.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0