Morgon

Blev väckt 7.50 av Elisia, helt okej tid. Och hon sov i sin säng till 3.45!! igår var det till 3.00. Känns väldigt skönt med tanke på att de senaste veckorna har hon vaknat till och velat över till oss lagom när vi lagt oss. Nu har vi iallafall ätit frukost, väckt Robban som fortfarande inte har gått upp. Om ca 10-15 minuter så måste vi åka så snart får ha rappa på. Tror inte att han kommer äta frukost heller tyvärr - det är nyttigt med frukost! Fruskostätare har lägre BMI, och inte för att vara elak men han behöver tänka på det. Klockan 10 ska vi iallafall träna och jag anser (och många med mej tror jag) att det är bra att äta lite innan. Ska bli skönt att träna, har ju som sagt haft en snorvecka men nu känner jag mej mycket bättre, så det blir ett Step K pass.

Frågade Robban igår: Ska jag diska ikväll, eller gör du ser imorgon? Han svarade att han skulle göra det imorgon (idag) får se när det blir gjort. Just nu ser det förjävligt ut. Bild kommer.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Undra om jag ska ta kort på min diskfria diskbänk och lägga ut och sen berömma min pojkvän för att han har diskat.

2009-01-31 @ 15:49:27
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0