Fortsättning av dagen

Elisia sover så nu passar jag på att skriva lite. Hon brukar inte bli så glad när jag skriver på datorn, hon vill också skriva med det får hon inte. Hon försökte leka med kameran förut idag - det fick inte hon heller...

Det här blev då resultatet, skrik, skrik och lite mera skrik. Det är tur att de små liven ändå är lätta att avleda. Oftast så blir de ju glada så fort man börjar göra något annat. Kommer inte ihåg vad vi gjorde, men efter en minut så var hon glad igen. Blöjan hon har på en är en AIO från Imse Vimse. För mej den självklara sovblöjan, men inatt läckte den!! (fast inte så mycket). Har aldrig hänt förut. Kan bero på att jag bara hade lagt i ett extra frottéinlägg, brukar i vanliga fall lägga in två. Så inatt får de bli två inlägg igen.

Robban skulle ju som sagt ta disken idag, det har han inte gjort än. Här är resultatet:



Hade planer på att fixa det själv mot en saftig betalning men jag har kommit fram till att det nog inte är värt det. Och han har som sagt sagt att han ska fixa den. För typ en timme sen åkte han iväg med Mackan som ska köpa bil (bebis på väg) och då passa Robban också på att köra lite. Nyss åkte han förbi i en röd stor volvo. Tydligen var det viktigare än disken...hmm

Nu ska jag måla naglarna. Får se hur det går, Elisia liger och hostar det det finns en risk för att hon vaknar.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0