Carpark varför finns dom?

Första inlägget i denna nya blogg. Min fråga är varför finns carpark? Dom jag mej en bot idag och frågar du mej så stod jag fan inte felparkerad. Jag hade parkerat på gratisparkeringen vid universitetet, en stor grusplan. Så parkeringarna är alltså inte rutatde, som på en asfaltsparkering. Det var fullt delvis för att en hel del parkerar med 1,5-2 meters mellanrum, om alla ställer sej lite bättre så skulle fler få plats. så jag ställde mej brevid själva parkeringen, nej det fanns ingen ruta, men det gör det inte någonstans. Det brukar alltid stå bilar där. JAG FICK BÖTER!!! Jag har inga problem med att erkänna om jag själv gjort fel, men jag stod knappast ivägen för någon, och det finns som sagt inga rutor någonstans så varför skulle jag inte få stå där? Varje gång jag är där så har bilar stått parkerade där. Om det nu är så att man ite får stå där, troligtvis så får man ju inte det iom boten, så borde det skyltas MYCKET BÄTTRE!!!

För övrigt så badar jag i snor. Jag är snorig, Elisia är snorig, inge kul alls. Har iallafall varit och köpt nässpray till mej idag, inatt kunde jag inte sova för jag var så täppt i näsan. Natten innan dess fick jag inte sova för Elisia var vaken pga sitt snor. Hoppas på bättre sömn inatt.

Kommentarer
Postat av: fia

Stina!

Efter att ha pluggar så många år som du har på universitetet borde du veta eller ha hört om nån som parkerat bredvid grusplanen, att det är bara parkeringen på grusplanen inte bredvid eller på gräset. Du borde faktiskt fråga innan du lägger ut bilder på mina barn på nätet.

Puss Fia

2009-01-28 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0