Vilken natt!!

FY vilken natt det har varit. Elisia var jättetrött igår kväll, höll ju som sagt på att somna i badkaret. Men sen så vaknade hon vid 23 kanske? och somnade inte om ordentligt förrän vid halv 4!! La henne mellan mej och Robban som jag brukar göra när hon vaknar, och i vanliga fall så somnar hon om nästan direkt men inte nu. Hon somnade och sov kanske 10-15 minuter sen så vaknade hon och gnällde. Att man får leta som en dåre efter napparna (hon brukar spotta ut dem ibland när hon sover) gör ju inte saken bättre. Ibland är de också omöjliga att hitta eftersom att Robban lagt sej på dem, jag tycker att man borde känna det...Ju längre tid det tar innan man får in nappen i munnen på henne, desto längre tid tar det innan hon somnar igen.

Känner mej helt slut nu...inte kul med tanke på att jag måste plugga. Har hur mycket som helst att läsa till på fredag, har seminarium då. Vi ska som tur är inte skriva någon text och det känns könt.

Har även hunnit med en tur till Wilys också. Åkte till det nyöppnade på öster, har alltid så svårt att hitta när jag går in i en ny mataffär. Men jag behövde bara fråga personalen en gång iallafall :-) så jag är nöjd. Fast det känns alltid så tråkigt att handla mat, finns andra saker jag hellre lägger pengarna på.

Nej, nu är det diskdags! Och så hoppas jag att posten har med tygblöjor idag!!

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0