TRÖTT

Hur trött som helst. Tog typ minst dubbla hostmediciner igår ändå låg jag och hostade fram till halv 2 och självklart vaknade Elisia halv 7....Igår fick jag väcka henne straxt före 8, hade hon inte kunnat sova lika länge idag?? Jag ville ju och behövde verkligen sova. Jag ska iallafall sova middag med henne sen annars kommer jag dö!

Tanken var ju också att vi mammor i föräldrargruppen skulle ut ikväll, men det kommer inte jag att orka. Helt dö känner jag mej! Kanske kan vara kombinationen mellan att hosta och sova dåligt? Jag skulle tro det, tråkigt men sant.

Har packat en kartong till idag iallafall. Vi har bara två kvar nu och massor med mer kvar att packa, får nog köpa några (många) mer kartonger.

Madde: Klockan 8 börjar vi på lördag.


Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0