Svar på kommentarer

Madde: Nej vi tycker att det är smartare att köpa möblerna innan då vi kan få hjälp med att bära upp dem. Dessutom kommer nog inte jag eller Robban att orka åka till IKEA på lördagen, tid kommer vi nog inte heller att ha, och det känns ju roligare att kunna packa upp så mycket som möjligt redan på lördagen. Utan bokhyllor så blir det svårare, för var ska jag då göra av allt? Plus att vi nu kommer att få hjälp med att skruva ihop allt också. Jag vill ha en massa saker, en semester däremot kan jag gärna hoppa över. Jag får ändå bara hemlängtan.

Anonym: Vad är blogglovin?

Emma: Jag har för mej att jag var inne på din blogg för ett tag sen och du hade massa bilder på just den dammsugaren jag vill ha, tror att du också vill ha en sån om jag inte kommer ihåg helt fel. Vet du var man kan få tag på röda?

jennie: Har du åkt vasaloppet? Kan tänka mej att det är skitjobbigt, men det måste vara en underbar känsla sen när man väl har gått i mål. Att verkligen ha klarat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0