Still sick

Nu är veckans föreläsningar och seminarier över, skönt. Det var visserligen bara igår och idag vi behövde visa oss i skolan, resten av tiden kunde vi sitta var vi vill och plugga. Tanken är väl att vi ska göra det imogron och på fredag också, och lite ska jag väl försöka göra, men Elisia är fortfarande sjuk så vi får se hur mycket som blir gjort. Hon har feber och är roslig i halsen. Hon vill fortfarande kanppt äta men hon dricker ordentligt iallafall. En fördel med tygblöjor är ju att man märker att de kissar ordentligt, det är ju lite svårare att märka med engångsblöjor.

Köpte två blöjor för ett tag sen från staysoft.se men de var på tok för små så idag har jag fått två nya blöjor och ett extra inlägg - gratis!! Alla som känner mej vet att jag tycker om när saker och ting är gratis.


 
De ser precis ut som de gamla, och jag testade en bara för att se om storleken stämmer och de satt bra. Bara aningens stora i midjan men det växer hon garanterat i. Får testa dom ordentligt från fredag eller lördag. För på fredag är det dags för blöjtvätt igen, var 3:de dagrekommenderas.



Var tvungen att ta en flumbild mitt i all sjuklighet.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0