Sötnosar

Finns det några sötare?



Elisia var så tröt så hon höll på att somna i badet, slocknade som en stock sen när jag la henne :-), helt underbart.

Upptäckte förut idag när jag skulle gå och hämta Elisia från förskolan att någon hade lagt sina vantar på min vagn, fyfy



vackra var de inte heller...



Så här söt var iallafall Elisia när jag hämtade henne. Söt är hon alltid men hon är så go när jag hämtar henne. Jag får alltid en stor kram när jag kommer och ett jättestort leende. Sen vi väl kom hem så smet hon in med skor den busan



Termobyxorna är jättestora!! Och jackan oxå, köpte på tradera så var lite svårt att prova....

Sitter och tittar på familjen annorlunda på fyran - hmm, hur kan man skaffa så många barn?? Visst det är garanterat jättemysigt många gånger, men vilket jobb!! Känns riktigt skönt att bara ha en (för tillfället iallafall).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0