Slut på tråkigheter

Känns som att det blev lite tråkga inlägg, iofs sanna inlägg, men tråkiga. Försöker pigga upp lite med en bild på Elisia (hon har sovit i 1½ timme nu, skönt).



Bild från imorse, när kläderna fortfarande var torra och rena, efter maten var det blöta. Tydligen är det kul att leka med vatten :-) men de har nog torkat tills hon vaknar. Passade på att testa hur BumGenius blöjan står sej när hon sover, hon brukar kissa en hel del då. Jag la in ett extra inlägg men det ska bli kul att se om den klarar sej eller läcker. BumGenius blöjan är iallafall den pocket blöjan jag känner mej mest nöjd med. Passade på att sy ett örngott när hon sov (hon vaknade nyss så nu slappar hon lite i mitt knä). Örngottet ska hon ha på förskolan.



Rosa såklart :-) har slaktat ett gammalt lakan jag haft i flera år. För en, två? veckor sen sydde jag även en påse att ha blöjor i på förskolan. Sytt av samma tyg.



Här är den full med blöjor, redo för förskolan imorgon.



Elisia för några dagar sen. Det är inte så ofta vi har leksakssåpet öppet, hon öppnar det själv då, men när hon öppnar det är det alltid jättekul. Vet inte vilken blöja hon har på sej, men det är Mommy'sTouch eller CoolaBaby för de är de enda jag har i lila.

Elisia somnade om i mitt knä, så söt!!! Och änsålänge har inte blöjan läckt.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0