Skrik och gnäll

Känns som om hela dagen har bestått av skrik och gnäll. Det har så klart inte varit det, men just nu känns det som så. Vi sov till kl 10 båda två, vilket vad hur skönt som helst! Vi hade en helt okej förmiddag. Elisia åt en jättebra frukost. Problemet när hon sover så länge är att hon inte är så sugen på att sova middag. Hon har sovit en halvtimme idag, vilket är på tok för lite även om hon sov länge imorse.

Att hon sov så lite gör mej stressad för jag har en helt ok som måste läsas innan måndag, imorgon finns ingen tid till att läsa så jag kommer få läsa hela söndagen. Jag har också skitont i vänster axel, förmodligen har jag sovit i nån konstig ställning för Elisia har sovit mellan oss. Jag har inte hunnit äta nån lunch heller så jag börjar bli riktigt hungrig.

Inte mycket positivt nu. Men ikväll är det Let's Dance :-)

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0