Robban sjuk?

Börjar undra om min kära sambo har blivit sjuk, hjälpa-till-sjukan?

Han har packat - utan att jag har sagt nåt

Han har diskat - utan att jag har sagt nåt

Han har gått och småstädat nu på kvällen - utan att jag har sagt nåt

Kan det inte vara så här jämt???

Madde: Nej dina 13 000 slår jag inte, men å andra sidan så får jag bara ut 7 800, risken finns att jag slåt det. Då är mat inräknat i det.

Nu ska jag ta och läsa slutet på Mig äger ingen. Riktigt bra om jag får säga det. Det är som sagt en biografi av Åsa Linderborg om hennes uppväxt. Men det visar också historia. Mest nutidshistoria om Västerås, men också hur människors åksikter har varierat över tid. Hur lätt det var att hamna i olika statliga register efter andra värlskriget. Hennes pappa hamnade i nåt register när han gifte sej - för att hennes mamma redan var med i nåt register. Kommunister tror jag att det var för. Vet att de var kommunister (eller nåt), tror att det var därför de registrerades.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Isåfall är min sambo konstant sjuk. Och jag förstår att du inte vill betala räkningar, normalt har jag räkningar på vad du får ut.

2009-02-25 @ 08:35:36
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0