Råna en 8-åring?

Såg på Efterlyst nyss. Det var ett inslag om en 8-åring som blivit rånad av TRE stycken tonåringar. Hur fan kan man göra nåt sånt? Jag personligen kan inte förstå hur man kan råna någon överhuvudtaget, men att vara tre stora killar mot en liten 8-åring, hur fegt är inte det? Där kan man prata om att sjunka så lågt det bara går.

Hur skulle du reagera om du fick reda på att din 8-åring hade blivit rånad av tre andra, mycket äldre killar? Jag skulle bli fly förbannad på de som gjort det - om min sambo hittade dem som gjort det skulle de inte ha några knäskålar kvar. Nu är inte jag någon förespråkare av våld, men de tre förtjänar det!

Jag utgår ifrån att de själva inte tänkt på hur de skulle reagera om de själva var barnet, eller barnets föräldar. De kan nog inte ens tänka. För att kunna göra något sådant så kan ma inte ha nåt vettigt innanför pannbenet, de kanske har luft i skallen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0