Översvämning!

Vi har översvämning i vårat badrum!!! Stopp i golvbrunnen :-) tycker att det är lite komiskt. För 2-3 veckor sen va de här och rensade i golvbrunnen. I helgen svämmade det över igen - jag ringde igen. Igår var VVS-gubben här, hade lämnat ett fint litet kort efter sej men inte kryssat i vad han hade åtgärdat. Förstår nu varför - han har inte åtgärdat något!! Eller jo, han hade flyttat på tvättmaskinen, varför kan man ju undra. Det är inte fån den det läcker, det har gubben frågade gubben sist han var här och det har inte ändrat sej sen dess. 

Jag har nu fått  ringa IGEN. Känns ju inte sådär jättekul med tanke på att vi ska flytta ihelgen, har ingen större lust att lämna en lägenhet där edet blir översvämning så fort man tömmer badkaret. Påpekade för han jag fick prata med att jag skulle flytta så jag hoppas det blir fixat imorgon. Gärna av en annan VVS:are som vet vad han gör.

Betalade räkninar förut också, en skräckupplevelse. Mina pengar täcker precis min del av räkningarna så Robban får betala all mat *suck* känns skittråkigt! Vill vara färdigutbildad och ha ett jobb nu!!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0