Nyklippt

Så här såg jag ut imorse, fick vara själv på en bild sen ville Elisia också vara med



Och så här ser jag ut nu



Mycket bättre om du frågar mej! Frisöer var som sagt Ellen, hur duktig som helst. Det enda som nu är jobbigt med mitt hår är att jag har en virvel i luggen så den blir inte riktigt som jag vill. Får försöka fixa den på något sätt. Måste färga det också, när min fäg sitteri för länge blir håret rödaktigt och jag hatar det. Hade planer på att försöka få min egna färg men nu efter klippningen så blev det så jätterött så nu är det dags!!

Robban ringde nyss och på måndag klockan 16 ska vi skriva kontrakt på nya lägenheten!!! Så skönt! Äntligen ska Elisia få eget rum och förhoppningsvis då också sova där hela natten. Inatt låg on och bökade mellan oss i två timmar, inte kul.



Världens sötaste tjej innan vi åkte till förskolan, måste snabba mej nu så jag hinner i tid till att hämta henne...



Elisia i orange blöja tygblöja fårn coolababy :-) och sen idag ska jag testa de två nya!! Spännade (hur kul liv har man när man tycker det ska bli spännande att testa tygblöjor?).

Har sen disk och skärp på golvet om nån käner sej frivillig...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Har du skärp som ligger på golvet ocj skräpar? Låter väldigt jobbigt.

2009-02-05 @ 14:38:54
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0