Måste bara

En probemfri morgon, men vilken jobbig natt! Robban har sovit som en stock, likaså Elisia. Men inte jag, vet inte hur många gånger jag har vaknat och hostat, skitjobbigt! Jag hatar att jag vara sjuk, ändå så sitter jag är med en rinnande näsa och ont i halsen. Inte kul någonstans...å så har jag den där referenslistan att fixa, har ingen lust med det heller. Hade tänkt att städa efter det att den är fixad och som det känns nu så verkar det mycket roligare att städa än fixa referenserna. Hur kommer det sej? Det är jämt så när man ska göra något med skolan, helt plötsligt så är det hur kul som helst att städa! Och det är det aldrig annars.

Vad gäller städningen så hade jag tänkt att dammsuga, moppa, damma, torka (skura) av spisen och kaklet. Tar jag kaklet ordentligt nu så borde det ju inte hinna bli så skitigt innan det är dags att flytta nästa helg? Klart att jag får torka av det då också, man då kan det räcker med att torka, och inte skura. Vill verkligen att städningen ska gå snabbt då för det är så jävla jobbigt att flyttstäda. Badrummet måste jag fixa idag också *suck* men det får bli sen för nu tvättar jag (tygblöjor) och då låter maskinen så.

Nu börjar det dra ihop sej för att fixa referenslistan, måste bara snyta mej först....måste bara....

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0