Kontrakt skrivet

Så nu är det helt klart och bestämt att den 28/2 blir det flytt, så då är alla jag känner välkomna! Vi bjuder på mat till de som hjälper till från start till mål. Det vill säga de som hjälper till att bära från första till sista kartongen från den gamla lägenheten till den nya lägenheten. Ska bli så skönt att få tre rum!!!

Sen åkte vi till ICA Maxi allihopa. Det finns väl både positiva och negativa saker med att vi åker alla tre. Det dåliga är att det blir mycket dyrare än om jag åker själv. Det bra är att tillsammans så kommer vi ihåg allt vi ska ha (oftast) ändå så skriver vi alltid lista tillsammans för att inte glömma nåt, men ofta är det något vi glömt skriva upp. Det andra som är bra är att Robban betalde :-)

Elisia har som sagt varit sjuk idag och typ inte ätit nånting, stackarn. Men när vi kom från ICA så piggnade hon till och åt nästan en hel burk :-) men hon ville inte ha nån gröt sen på kvällen. Hon har också varit otroligt gosig idag. Sen hon började på förskolan har hon börjat leka mer och mer själv men idag har hon varit som ett plåster på mej eller Robban.



Det här har varit en vanlig syns idag, fast jag har haft byxor på mej. En liten stund innan kortet togs så satt Elisia i mitt knä utan blöja och så la hon av en brakfis i mitt knä...det var visst lite "skvätt" i den fisen så det var bara att lägga jeansen i tvätten efter det. Så nu har jag inga rena jeans att ha imorgon, gå byxlös till skolan? Får dyka in i garderoben och kolla om jag hittar några gamla jag kan ta på mej, annars så får jag ta tighs och klänning men det känns som om det är lite kallt för det änsålänge. Vill gärna ha ett par plusgrader innan jeansen åker av. Det ser så kallt ut när snorfjortisar går på stan i bara tights, känner de inte att det är kallt?

Nu är det snart dags att sova.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0