Jävla grannar!!!

Vet inte vilken granne det är men nån är det!! Klockan 05.45 igår och idag har både jag, Robban och Elisia blivit väcka av en granne. Ljudet som grannen åstdakommer, hur vet jag inte, är iallafall ett regelbundet droppande ljud. Dom en läckande kran men MYCKET högre, så högt att vi som sagt vaknar. Oväsendet (ok, så högt är det inte men vid den tiden på dygnet klassar jag det som oväsen) håller på i 45 minuter till halv 7 för den som inte kan räkna. Under den tiden kan ingen av oss tre sova, igår lyckades Elisia som om efter, inte jag eller Robban. Problemet igår var ju då att den när klockan var 8 så ville Elisia inte vakna. Idag har hon sjukt gnällig på morgonen men det gick lyckligtvis över. Jag har iallafall satt upp en trevlig lapp i granntrapphuset där ljudet kommer ifrån, vet tyvärr inte vilken lägenhet. Sjukt trött är jag iallafall.

Höll på att somna när jag sövde Elisia, hon är hemma idag för vi var på BVC imorse och vaccinerade henne. Vi vägde och mätte henne ockås, äntligen!! Hon har skjutit iväg på längen men följer fortfarande sin viktkurva. 75cm lång och 9kg.

Nu ska jag skriva recensionen om boken Mig äger ingen som ska vara färdig idag klockan 15.00, måste bara kolla mer exakt vad uppgiften gick ut på, behöver jag säga att jag känner mej på tok för trött för det?

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0