Huvudvärk

Oj vad trött jag börjar bli, det känns verkligen i huvudet att jag inte fick sova så mycket inatt. Robban hade tänkt att träna idag för att fick inte träna igår, men det orkade han inte och jag förstår honom för det hade inte jag heller orkat. Han skulle lämna Elisia i barnpassningen, men hon gallskrek så fort han satte ner henne så han fick leka en timme där med henne istället. Var som sagt på Willys förut idag och äntligen kom jag ihåg att köpa nagelfilar. Jag har tänkt göra det tre fyra månder eller nåt, men hela tiden glömt bort det!



Handlade som sagt på Willys så det blev inga flashiga färger direkt. Har försökt rensa lite i klädkammaren, vilket inte är lätt för det står fem kartonger i vägen. Men jag fick ihop lite kläder som Elisia har vuxit ur som ska ner i källaren, det finns en säck där med urvuxna kläder. Den här fina overallen kommer iallafall få åka ner dit, kommer sakna den. Jag tycker den är så fin!!



Men den börjar bli lite kort i benen och så känns den lite tajt. Tur att hon har mer kläder :-)

Nu är det dags att börja med maten. Ris och korvstroganoff.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0