Disk eller naglar?

Dagens dilemma: Ska jag diska nu? Eller göra mej fin inför kalaset? dvs fila och måla naglarna och sminka mej. Både disken och fixandet av mej är ju enklast när Elisia sover.

Elin: Ja, glad blev jag! Visste ju iofs att de skulle komma, men ändå.

Madde: Jag har en sambo som beställer mycket från katalogen :-)

Men självklart så glömde jag presentkorten idag när jag var uppe på stan. Jag har nämligen tränat nu på förmiddagen och tänkte ta en liten snabbis på stan. Fixa hjärtpresent till Robban och köpa regnställ och klänning till Elisia. Jag kom ihåg Elisias presentkort men inte mina egna...

Nån mer än jag som blev riktigt besviken på att Kitty fick lämna Let's Dance? Inte för att jag är nåt Kittyfan men igår var hon bra, och så fin!! Man fick ju som sagt för första gången se henne utan allt färgglatt smink och hon är fin! Vet att jag tjatar men jag trodde inte hon var så fin som hon är!! Jag vill att Carl-Jan och den där nyhetstanten ska åka ut. Nästa gång kommer jag rösta på de som ligger sämre till än dem efter att juryn sagt sitt. Gissar på att det bli boxarn.

Det blir disken, får hoppas på att Elisia sover så länge så jag hinner med mej själv också. Annars så får jag väl sminka mej med henne på armen.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0