Bilder

Glömde bort att jag hade lite söta bilder på PruttenPluttan jag hade tänkt att lägga upp igår, men det blev så stressigt! Man kan inte missa Beck - det går bara inte i den här familjen.

Först och främst så jag har en bild när Elisia har på sej ett par blöjor från staysoft.se en riktigt bra dagblöja som överträffade mina förväntningar.



För ett par dagar sen så fick hon för sej att hon skulle ha pappas strumpor på sej. Det gick inte att få henne på andra tankar och det är jag glad för när jag såg resultatet *ler*



Nu är det dags för mej att plugga, och jag ser fram emot det! Börjar en ny delkurs idag som heter: Skönlitteratur som källa till bildning. Beställde ju som sagt en hel hög med böcker förra veckan - insåg efteråt att jag nog skulle ha gjort det lite tidigare. Ibland tar det en vecka innan man få böckerna från adlibris och iallafall en bok behövde jag innan det. Så det var bara att gå ner till konsum igår och kolla om de hade en av dem jag var tvungen att ha, och det hade de! Det innebär att jag kommer att ha en dubblet, Madde kanske vill ha den som tack för flytthjälpen? Istället för en lyxfrukost? Nu är det dags att sätta fart. Ska bara kolla om de kommentarerna jag fått är något att svara på!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0