Pepparkaksbaksbilder

Min kära syster har lagt upp bilder från pepparkaksbaket, sitter och försöker kopiera i dem men det går sådär. Nu tror jag att jag lyckades. Fick köra den långa vägen och spara bilderna i datorn istället för att bara kopiera dem. Jobbigt!!



Här är iallafall en bild på proffset själv och ni ser hur kul jag tycker att det är :-). Måste även säga att Madde var duktig som fick en bild på när jag faktiskt bakade, jag satt som sagt å åt deg större delen av tiden.



En liten pepparkaksbagarinna fanns på plats också! Dessvärre så tryckte Madde in deg i munnen på henne så det åt hon en del av också...Men bara små bitar som tur var.

Senare på lördagskvällen så kom Mr Hammarström på besök och när han fick reda på att vi hade varit å bakat pepparkakor så frågade han direkt efter degen! Men det hade vi ingen med oss hem och även om vi hade haft det så hade han inte fått nåt, i vintras så vet jag att han vägde 0,101 ton så han behöver tänka på vad han stoppar i sej!

Nej nu ska jag ta tag i tvätten å sen i den där förb------- uppsatsen så den blir klar någongång. Det värsta är att den blir aldrig klar, hur vi än gör så kommer vi ju att få ändra på något efter den stora ventileringen. Som för övrigt går av stapeln den 18/12, kl 10.15 så då får ni hålla tummarna för att jag och Alexandra överlever!!

Fick även ett snällt sms efter förra inlägget, kära svärmor som bad om ursäkt för att hon inte sagt att jag var fin i håret, tummen upp för det. Tummen ner för alla andra as som inte sagt något! Nu ska ni visserligen inte ta allför seriöst på detta då jag försöker av ett par deciliter självironi i det jag skriver ;-)

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du är så snygg så! Själv ska jag gå och färga över min hemska gråsprängda utväxt nu:)

2009-12-07 @ 18:14:52
URL: http://pz2-pz2.blogspot.se
Postat av: fia

Det var ingen som sa nåt om mitt hår heller när jag hade färgar det. Jag gjorde det före höstlovet.

2009-12-07 @ 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0