Idag; bildblogg

Mitt minne är typ ickeexiserande idag, blogg sker utifrån bilderna. Kanske jag kommer på nåt då?



Gårdagens outfit, var för trött för att blogga igår...En tunika från Gina som jag köpte i tisdags (innan jag krockade, så då hade jag fortfarande pengar). Riktigt snygg om du frågar mej, annars så hade jag ju heller inte köpt den.



HM shopping till mej, på postorder. Tightsen var ett tag sen men jag har inte använt dom, förrän idag! Matchade dem med det här



Kände mej rikigt nöjd. Det blir tyvärr ingen helfigursbild för jag har tagit av mej tightsen och orkar inte ta på mej dem igen bara för en bild. 



Det var lite kläder till Elisia i HM-påsen också. Ser man detta så kan man verkligen tro att jag är helt insnöad på lila och petrol!! Det märkte inte jag när jag beställde, bara blev så. Två fina färger men jag är glad över att det finns mer i garderoben. 

Fick ett paket från Adlibris igår också och för första gången skickade de fel till mej!! Fick en bok istället för en annan, men de skulle skicka den som jag egentligen skulle ha + en retulapp så jag behöver inte betala nåt. Fick även ett paket med garn som jag har beställt så nu ska det stickas. Bild kommer på det färdiga resultatet om några år ;-)

Minnet har kommit ikapp mej på en sak! Robbans underbara bil blev inte så skadad som han först trodde så den kommer vi inte att begära ersättning för genom försäkringen. Det som ska göras är att lacka lite på fronten, det skulle kosta 1500.- och sen är det nån list som ska bytas. Skulle vi ta detta på försäkringen skulle det kosta 5000.- i självrisk. Fortfarande klantiga pengar men ändå lite mindre. Får ju betala 1500.- i självrisk för att få den andra bilen lagad. Så "kalaset" kommer att landa på 3000.- + en list. Inte kul men bättre än 6500.-
 
Att hinna göra under eftermiddagen (skriver jag inte upp det så glömmer jag det):
 - Dagisschema
 - Påbörja den icke godkända uppgiften i PDIB
 - Träna
 - Sticka lite :-)

Eventuella stavfel skyller jag på min naglar, jag har fortfarande inte lärt mej skriva med dem :-(



Långa och fina va? Opraktiska också, men vill man vara fin får man lida pin.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Installera firefox, den webläsaren har rättstavningsprogram

2009-08-29 @ 09:13:19
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0