Problem med nattningen

Nattningen av Elisia går segt. Jag som verkligen trodde det skulle gå lättare nu när det börjar bli lite mörkare. Min tanke var att hon inte skulle sova middag idag så att hon skulle somna ikväll. Tyvärr somnade hon i mitt knö på eftermiddagen och trots att hon bara fick sova en halvtimme och vi gick ut och lekte efteråt och att vi nattade henne 40 minuter senare än vi brukar så vill hon inte somna. Kan tillägga att hon är trött....


Här har vi iallafall en glad tjej i rutchkanan :-) den är lätt favoriten i lekparken.

Sofia: Jag får se, jag vet inte än hur den övriga dagen ser ut. Svarar så fort jag fått schema.

Nu blir det inge mer ordbajs för idag ska försöka sticka lite. Funderar på att anmäla mej till en stickkurs på medborgarskolan. Nån som vill betala?

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad söt Elisia är, det måste vara för att jag är moster till henne=)

2009-08-16 @ 10:57:12
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0