Min älskling

Min älskling har kommit!! Den är kubformad, vit, har lite knappar men tyvärr så fungerar den inte än. Det är diskmaskinen jag pratar om. Robban blev sugen på en så han köpte den på sin kredit...dumt I know, men vi ränkar med att ha betalt den på två månader, MAX. Tyvärr så passade inte slangen på kranen så än så länge är diskhon full med disk och jag tänker inte ställa mej att diska nu. Svärmonstret kommer imorgon hoppas hon fixar det. Sist gjorde hon det så jag lever på hoppet.

En kamera inhandlades också då min blev sönderslagen i lördags. Tyvärr blev det ingen rosa, utan en svart. Den vi köpte fanns bara i svart, en casio. Enligt försäljaren var det den bästa i den prisklassen och tar man svenssonbilder så räcker den gott och väl. Så imorgon kommer det kanske en bild eller två. Den gamla har Elisia fått som leksak. Den var mycket uppskattad :-) hon går och bär den på armen precis som en bratt.

Som vanligt vil PruttenPluttan inte somna. Jag försökte först och sen tog Robban över och hon ligger fortfarande och låter. Helt sjukt var kul det är att säga mmmmmmmmmmMMMMMMMMmmmmmm när det är sovdags.

Som vanligt så har jag nu bjudit på ordbajs på hög nivå *hahaha*

Nu ska jag borsta tänderna och sen läsa. Kanske sticka lite först?

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0