Jag får äta mer godis än dej!!

Glad påst på er alla!! Jag får idag äta mer godis än de flesta för jag har varit och tränat!!! Har du det? Lämnade in Elisia på barnpassning och för första gången så blev hon inte ledsen när jag lämnade henne. Hon blev lite ledsen när hon märkte att jag skulle lämna henne men då fick hon lite extra kramar sen gick det hur bra som helst! Och hon hade inte vare ledsen eller arg under tiden jag tränade heller! På nåt sätt så blir träningen så mycket roligare då.

Annars då? Efter mellis så bär det av det Sannahed, påskmiddag hos päronen. Vi ska ta med oss en stor möbel också som vi har källaren, får se hur det går...jag tror det kommer att höras en del svordomar, eller jag vet att det kommer att höras. Senare på kvällen ska vi till Henke och Simone för lite påskaftonstrevligt :-)

Madde: Ja mamma och pappa kör inte bra. En av dagarna jag verkligen irriterade mej på hur alla körde så var det en kärring som trängde sej ut före mej när jag åkte ut från parkeringen vid sjukhusapoteket, kärringen kom från stora parkeringen. Reagerade på att det var en naturvit (naturskitig) 740, men tänkte inte mer på det, det visade sej vara mamma...

GLAD PÅSK!
//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo hon berättade om den incidenten.

2009-04-12 @ 12:02:51
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0