20090405

Skrev ett inlägg för typ två timmar sen men glömde visst att publicera det....Nu sover iallafall PruttenPluttan :-) Elisias smeknamn för hon fiser som far sin, dvs mycket! hon sover söt nu, eller nästan iallafall. Hon somnade hur snällt osm helst klockan 8 men sen halv 9 så vaknade hon och jag har väl stoppat om henne tio gånger eller nåt, men nu har det varit tyst i över minuten så förhoppningsvis så sover hon.

Kvällen då? Vet inte alls vad jag ska göra. Eller jo jag ska leta på en mejladress men jag kommer inte ihåg till vem men det står i ett annat mejl, och så ska jag ta reda på ett telefonnummer till en studievägledare. Måste nämligen tillgodoräkna mej lite poäng. Det var en kurs om jag aldrig klarade och så tog de bort den så jag och ett gäng till fick läsa en annan kurs och då måste man fylla i nåt papper om tillgodoräkning, man tycker ju att sånt kan ske automatiskt med dagens teknik men sån lyx är det tydligen inte. Sen vet jag inte alls vad jag ska göra, gissar på att det bara är skit på tv...får väl läsa en bok och äta glass, för det har jag i frysen!! (en liten stund till *haha*).

Borde kanske leta efter sladden men jag har ju redan letat överallt! Vet inte var mer jag kan leta? Förslag?

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0