Snart bröllop

Börjar bli trött efter en lång dag. Dagen började med att jag gick upp 05.30 då jag öppnade på jobbet. Slutade halv två och stampade då gasen i botten. Väl hemma var det bara att byta om och brumma upp på stan. Uppe på stan inhandlade jag och syster Madde smycket till syster Sofias och Eriks bröllop imorgon. Sen hämtade vi ut våra klänningar och köpte slipsar till våra gubbar. Sen hem och lämna E till Robban som var på G hem. När han väl kommit hem var det full fart ut till Sannahed där det var dags att duka m.m. inför morgondagen. Är nu hemma sen ett par timmat tillbaka och sitter nu och väntar på att naglarna ska torka så jag kan borsta tänderna och sova. Trött är bara förnamnet. Jag tror och hoppas på att jag har plockat ihop det sista inför morgondagen. Naglarna ska dock få sej en omgång till, innan 10.15 då Madde hämtar oss. Vi ska då sminka oss, hämta blommor, få håret gjort och sen ska vi till Sannahed för fotografering. Stressigt. Kul är det men det ska bli skönt när det är över!

Ordbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0