Onsdag

Då har jag nyss klämt i mej en massa mat. Fiskburgare, potatis och vanlig jävla vit sås. Riktigt gott! Hade tänkt att dela receptet med er idag men då jag inte orkar skriva av det och kameran har batteritorsk så blir det en annan dag.

Jobbat har jag gjort idag och E har gått till förskolan. Jag var relativt pigg efter arbetsdagens slut. E var inte det. Jag tycker att hon kan vara utan nappen när hon är vaken och sa bestämt nej. Direkt efter att jag hämtat henne gick vi till ICA och hon skrek hela handlingsturen men jag stod på mej, NEJ till nappen. Sa att jag inte hade någon med. När vi kom hem höll tyvärr inte det argumentet och nappen åkte in i munnen. Men hon sa förut att hon ska hänga upp napparna i ett träd hos mormor och morfar på lördag. Min gissning är att hon inte gör det. Men jag lever på hoppet.

Lite rolig var hon förut också. Hon satt och skrev en inköpslista och jag rabblade upp en hel radda med saker vi skulle handla. Sen sa jag att hon fick komma på något själv, hon sa: Nässpray! Vad kan det bero på....?

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0