Nässprayen borta - PANIK!!!

Arbetsveckan slut och jag har inget av värde att säga om dagen. Fick ju som sagt stängaidag då Lo var hemma med sjukt barn och i hela 20 minuter längre än min ordinarie arbetstid fick jag stanna. 16:15 kom sista föräldern och var ute på typ 2 minuter. Det sköna med dagens stängning var att de sista fyra barnen blev hämtade nästan samtidigt. Roligare för barnen då en inte blir ensam kvar. Det var det roligaste idag, för sen gick det åt skogen...

Åkte till Marieberg och köpte överdragsbyxor och lite grejs till mej. Åkte hem och fick på sms order om att hämta ut mat till oss på parken (vet inte det exakta namnet) åker hem varpå Robban ringer och säger att det var på Parken han beställt mat och inte här i Tybble...Bara att sätta sej i bilen och åka igen. Det var dagens tråkiga.

Men för ett par dagar sen gjorde E en rolig och omtänksam sak. Alla som känner mej vet att jag sen många år har en tungt beroende av nässpray. 9 gånger av 10 ställer jag nässprayen på sängbordet så även denna gång men när jag kommer dit och ska pumpa näsan full är det borta! PANIK!!! Jag tittar och tittar men ser den inte. Jag ropar då högt i panik då jag känner hur det börjar tjockna i näsan: Var är min nässpray?? E svarar: Ja la deni lådan så att ingen skulle kunna ta den. Omtänksamt och jag tittar i sängbordslådan. Ingen nässpray! PANIK!! Jag ropar: Var i lådan?? E svarar: Jag ska visa dej.

Visa mej gjorde hon och ja, den låg i en låda men kanske inte den lådan jag tänkte...

Nässpray i låda.

De låg som sagt i en låda men inte i den lådan jag tänkte på...Hon hade inte bara lagt ner nässprayen i lådan utan även lagt glasögonen i respektive fodral. Tydligen fick de inte ligga framme och skräpa.

 
Glasögonprovning.



Ordbajs.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hade inte gömt den bättre själv.

2010-09-10 @ 23:20:29
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/
Postat av: Elisia är helt underbar, hon hittade en jätte bra låda. Nu vet du var du ska leta nästa gång.

2010-09-11 @ 17:39:48
Postat av: Ylva

Elisia är helt underbar.Jag tycker att det var ett perfekt ställe hon ju om vet att du använder glasögon.

2010-09-11 @ 17:47:44
Postat av: Anonym

Hej! ;D

gud va fin blogg du har! :D

2010-09-11 @ 18:12:37
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0