Jag stickar för fullt!!

Typ bloggstopp igår eftermiddag och idag, anledning till det har dels varit ett besök hos päronen och sen har jag stickat och stickat och stickat och stickat och stickat och ja ni fattar. Första sjalen är fortfarande inte helt klar men det närmar sej! och närmare kommer jag. För att hinna färdigt har jag klurat ut att om jag stickar ca 40 cm par dag så bör jag hinna med marginal.

Hos päronen visade syster Sofia syster Madde hur man knyter sjalen och det är alltid lättare att demonstrera med ett barn.

En trött E som sitter i sjalen hos sin moster Sofia.

Resten av kvällen kommer att bestå av att sticka och natta E.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken stor mage jag har

2010-09-12 @ 21:28:56
URL: http://parkerarrakt.blogg.se/
Postat av: fia

Det var mysigt med ett barn på magen, får väl låna era små nån gång.

2010-09-13 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0